Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














onsdag 1 maj 2013

Vinnaren av april skissen!!!

Återigen har jag och mina med-domare tittat runt på massor av fina alster! Vi har kanske våndats lite då man egentligen tycker att så många är fina och man måste välja ut några. Men även denna månaden var det en layout som stack ut lite extra och knep flest poäng.

STORT tack till alla som var med och tolkade skissen!

Vinnaren har skapat denna coola layout! Skissen finns där men har ändå tolkats fritt och kreativt! Jag säger grattis till Ulrika Wandler!



Ulrika, om du mailar Nettan på Nettans Scrapbooking4you och berättar att du vunnit hos LillBlommans så skickar hon det fina priset till dig. nettan@scrapbooking4you.se

Och såklart har jag några fler fina alster som hamnade på prispallen:

2: a  Hanna/Fnyz
3: a  Lavanettan
4:a  Marianne 3 änglar
5:a  Anna
6:a  Monica

Grattis till er alla!

1 kommentar:

  1. Tack, tack, TACK!!! Åh så glad jag blir!!!
    Puss på er!

    SvaraRadera