Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














söndag 1 september 2013

Dags att avslöja vem som vann i augusti!

Tack alla ni som var med och tolkade skissen i augusti! Det var väldigt fina bidrag från er alla, unika på sina egna sätt! Oavsett stil så finner jag alltid saker jag tycker om och uppskattar i alla bidrag! Ni vet väl att ni är fantastiska!

Denna månaden har jag, Katja, Linnea och Amanda från Scraplagret röstat fram en vinnare. Även topp tre presenteras.

Jag säger stort grattis till den som skapat denna vackra layout! Mycket omsorg och kreativitet har lagts här!

Grattis Karin Zander! Om du mailar Amanda på Scraplagret så får du det fina priset på posten!

2:a platsen gick till Cilian
3:e platsen till Sofia

Massor av grattis till er också som vunnit äran :)

Nu hoppas jag att ni tar tag i skissen för september så jag även denna månad får njuta av alla vackra saker ni skapar!

1 kommentar:

  1. Wow vilken jättefin layout!!
    Värdig vinnare!
    Grattis till Er alla andra också!

    SvaraRadera