Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














tisdag 1 oktober 2013

Vinnaren av september skissen!

Vad roligt att det var så många som ville vara med under september och tolka skissen! Fantastiska bidrag! Jag vill också passa på att tacka Linda som gett er en sådan fin inspiration och Lillian för det läckra priset!

Såklart har vi röstat fram en vinnare även denna månaden! Och den som skapat layouten nedan fick flest poäng från alla domarna. Det är jag, Linda och Lillian som röstat.


Jag säger grattis till Marianne Ehlen! En otroligt vacker tolkning! Om du PM:ar mig på FB så förmedlar jag adressen till Lillian.

På andra plats kom Sofia och delad tredjeplats Kristina och Helena! Massor av grattis till er med!

Hoppas att ni även vill vara med nu i oktober!


3 kommentarer:

  1. Vilken surprice...jag som skulle in och kolla andras tolkningar på oktober skissen!
    Hade totalt glömt bort att jag ens var med i september skissen.. :
    Tyckte att jag kände igen tjejerna på fotot!! hahah

    Grattis till 2:an & 3:an oxå!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker LO, Marianne, stort grattis!!

    SvaraRadera