Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














fredag 1 mars 2013

Vinnare februari skissen!!

Idag är det hög tid att presentera vinnarna från februari skissen! Men först vill jag tacka för alla fantastiska bidrag som kom in, trots att det var en lite klurig skiss ;) För det var den :)

Jag vill också tacka Anna och Jessica på JaneDesign för det fina priset de skänker och att det även gästade min blogg! STORT tack tjejer!!

Men nu ska vi ta vinnarna! Det var en tät hård kamp i täten kan jag lova men jag har två vinnare. En som knep första priset och en som vann andra priset!

Vinnaren skapade denna vackra layouten:


Stor grattis Marianne Ehlen!!! Otroligt snyggt!

Och andra pristagaren skapade denna snygga sida:


Grattis Jeja! Supersnyggt!

Om ni båda mailar Anna på: annago75@hotmail.com så skickar hon era fina priser!

De andra som placerade sig var:

3:a Pysselsandra
4:a Mia
4:a Camilla

Stort grattis till er med! Inte dåligt bland så många bidrag! Ni vinner äran!

Hoppas att ni alla vill vara med och skapa efter mars skissen nu! Kramar från Ullis/LillBlomman!

3 kommentarer:

  1. Jag gaaapar ;)

    Men gu va galet, jisses vilken glädje chock jag fick i hela kroppen!!

    Åh, tack så himla mycket...

    Trallallaalala :) :)

    Kram på er..

    Ett Stort Gratiss till ER andra också !!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna.
    Verkligen underbara sidor ni har skapat!! :-)

    SvaraRadera
  3. Woooohooo!
    STORT tack, fantastiskt roligt, verkligen!
    Grattis till alla andra också, och extra mycket till Marianne!

    Kram Jenny

    SvaraRadera